کاربران عزیز لطفا به فروم کومه بپیوندید به تالار کومه بپیوندید
سلام ،برای دستابی انجمن کومه به آدرس coome.ir بیایید.
0 امتیاز
66 بازدید
سوال شده توسط (1.5k امتیاز)

اگه میخواهید یه سایت مسافرتی بسازید، چیزهایی زیادی رو باید در نظر بگیرید. این راهنما 5 تا از مهمترین عواملی که باید در نظر گرفته بشن رو براتون ذکر میکنه:

  • ابزار فناوری مسافرتی

یکی از مهمترین عواملی که باید موقع راه اندازی سایت مسافرتی در نظر داشته باشید، اینه که از ابزار مختلف مختص این کار بهره ببرید. این ابزار میتونن شما رو در راه اندازی کسب و کارتون یاری کنند. 
مثلا موتور بسته بندی دینامیکی، سیستمیه که براتون قیمتهای رقابتی ارائه میده، داده جمع میکنه، تهیه کننده پیدا میکنه، بودجه تونو بهبود میبخشه و کلی کار دیگه که میتونه به طرز حیرت انگیزی براتون مفید باشه. 
در دارکوب، طراح های سایتهای مسافرتی ما، سیستمی رو برای سایتهای مسافرتی راه میندازن که مدیران این سایتها بتونن انبار خودشونو آپلود کنند و اگه بخوان با شرکت دیگه ای شراکت کنند و به صورت بسته تعطیلات روی سایت به فروش برسونن. علاوه براین برای مشتریها گزارشهای مالی و میزان فروش هم ارائه خواهند داد. 
هدف از بکارگیری چنین ابزاری بهبود تجربه مشتری و به خصوص به حداکثر رسوندن میزان فروشه.

  • انتخاب طراحی واکنشگرا

مردم برای دسترسی به اینترنت از دستگاه های مختلفی استفاده میکنند، از کامپیوتر، تبلت، گوشی. شما باید کاری کنید که کاربرهای سایتتون از هر وسیله ای که استفاده میکنند احساس رضایت داشته باشند.
طراحی واکنشگرا یا ریسپانسیو راه حل این مسئله است. با استفاده از این نوع طراحی فقط یه سایت دارید و باید از یه سایت نگهدارید کنید، اما همین یک سایت برای دستگاه های مختلف بکار میاد. طراحی واکنشگرا به شدت مؤثره، نگهداریش ساده است و مقرون به صرفه تر و راحتتره.
به خصوص اینکه با تغییراتی که گوگل اخیرا تو الگوریتمش داده، سایتهای واکنشگرا رتبه های بهتری روی صفحه نتایج جستجو خواهند گرفت. این هم خودش یه دلیل دیگه برای استفاده از سایتهای سازگار با موبایل.

  • استفاده از سیستم مدیربت محتوا

سیستم های مدیریت محتوا کنترل بهتری روی سایت بهتون میده، یعنی میتونید خودتون به روزش کنید، تغییرش بدید و بدون کمک طراح امکانات بهش اضافه کنید.
به خصوص وقتی که پیشنهاد ویژه ای دارید که میخواهید فوری روی سایت منتشرش کنید یا وقتی میخواهید امکانات جدیدی مثل فرم تماس به سایتتون اضافه کنید، این سیستمها خیلی به دردتون میخورن.
پلتفرم های مختلفی برای این کار وجود داره اما یکی از بهترینهاش که ما بهش خیلی اعتقاد داریم وردپرسه. این پلتفرم منبع باز کاملا رایگانه و برای استفاده ازش نیاز به مهارت بالایی ندارید.

  • یک طراحی خاص داشته باشید

باید سایتتون از سایتهای دیگه متمایز باشه، بنابراین حتما طراحی انتخاب کنید که براتون چیز خاصی بسازه. یه طراح باتجربه میدونه یه سایت مسافرتی چطوری میتونه برجسته باشه و میدونه سایتی طراحی کنه که کاربر روش تجربه کاربری خیلی خوبی داشته باشه.
از قالبهای آماده استفاده نکنید، وگرنه سایتتون مثل سایتهای رقبا میشه. حتما کارتونو دست طراحی بسپرید که یه چیز واقعا خاص براتون بسازه.

سورس:طراحی سایت دارکوب sitedesign.joomir.com

چه نکاتی برای ساخت سایت مسافرتی وجود دارد

پاسخ شما

نام شما برای نمایش - اختیاری
حریم شخصی : آدرس ایمیل شما محفوظ میماند و برای استفاده های تجاری و تبلیغاتی به کار نمی رود
کد امنیتی:
لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید
برای جلوگیری از این تایید در آینده, لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید.
بازی آنلاین | online games دیجی ابزار وسایت | فروم
...