کاربران عزیز لطفا به فروم کومه بپیوندید به تالار کومه بپیوندید
سلام ،برای دستابی انجمن کومه به آدرس coome.ir بیایید.
0 امتیاز
34 بازدید
سوال شده توسط (1.1k امتیاز)

امروزه کاشت مو به عنوان یک روش درومان نهایی و مطمئن برای جبران طاسی و یا تراکم کم مو در مردان و زنان استفاده میشود. البته در زنان کاشت مو کمتر انجام میشود و این مساله بیشتر در مورد زنان انجام میشود که طاسی ژنتیکی در جلو-پشت و بخشی از کناره سر را شامل میشود. در مراحل پیشرفته طاسی فقط موهای پشت سر تا پشت گوش باقی می ماند. روشهای کاش مو به 3 نوع اصلی FIT،FUT و SUT تقسم میشوند. روش SUT یک روش پیشرفته محسوب میشود و تاثیر بسیاری در کاشت سریع و بی درد و عوارض دارد. دو روش دیگر روشهایی قدیمی و محسوب میشوند. از این جمله کاشت مو به روش FIT است که در این روش از برداشت مو توسط پانچ از بانک موی پشت سر استفاده میشود و سپس موهای برداشت شده توسط یک پانچ دیگر و در داخل شکافهایی به عمق تا 4 میلیمتر در جلوی سر کاشته میشوند. این شکافها نیز باید توسط تیخهای بسیار نازک و با توجه به زاویه موها در محل کاشت ایجاد شود.

مراحل انجام کاشت مو به روش FIT

در مرحله ایجاد این شکافها، ناحیه طاسی پس از ضدعفونی با بتادین با تزریق لیدوکایین در سطح پوست بیحس می شود. سپس با استفاده از تیغ های بسیار نازک و کوچک تعداد زیادی شکاف یا سوراخ ایجاد می شود. اندازه شکاف ها 0.8-1.5 میلیمتر است. در این مرحله دقت در زاویه فرورفتن تیغ در پوست سر بسیار مهم است زیرا فولیکول های مو زاویه شکاف ها را به خود می گیرند. عمق شکاف ها نیز تنها 3-4 میلیمتر است.

این روش سه مرحله، برداشت مو توسط پانچ، برش خط کاشت مو در جلوی سر و انتقال موها و کاشت موها در محل جدید است. فولیکولهای برداشت شده از پشت سر در محلول سرم نمکی میتوانند تا 5 ساعت زنده بمانند. استفاده از سرم نمکی برای تامین غذای فولیکول برای مدت نگهداری تا کاشت در محل جدید است.

منبع:http://tabrizhair.ir/

پاسخ شما

نام شما برای نمایش - اختیاری
حریم شخصی : آدرس ایمیل شما محفوظ میماند و برای استفاده های تجاری و تبلیغاتی به کار نمی رود
کد امنیتی:
لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید
برای جلوگیری از این تایید در آینده, لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید.
بازی آنلاین | online games دیجی ابزار وسایت | فروم
...