کاربران عزیز لطفا به فروم کومه بپیوندید به تالار کومه بپیوندید
سلام ،برای دستابی انجمن کومه به آدرس coome.ir بیایید.
+1 امتیاز
72 بازدید
سوال شده توسط (4.6k امتیاز)

به مجموعه عملیات هایی که منجر به جذب وماندگاری مشتری از طریق فضای اینترنت میشود را بازاریابی اینترنتی یا همان Internet Marketing میگویند.امروزه مفهوم بازاریابی که درک سنتی از ان داریم که صرفا بیشتر بر محور فروش محصول میچرخید کمرنگ شده است ومعنی بروزتر وعلمی تری به خود گرفته است.
طبق این توصیف بازاریابی مدرن براصول شناخت نیاز مشتریان و تامین نیازهای انان وحفظ مشتریان هدف و اصطلاحا وفادارکردن انها استوار است.
بازاریابی اینترنتی که با نامهای بازاریابی تحت وب ویا بازاریابی دیجیتالی هم شناخته میشود در واقع تبلیغات ومعرفی محصولات و انواع خدمات در حوزه های مختلف در محیط بیکران اینترنت است .که هر فرد حقیقی و حقوقی برای شناساندن کسب و کار خود به ان نیاز دارد.
به وسیله این صنعت میتوان محدوده تبلیغات و معرفی برند ,محصول,خدمات را برای مثال از طریق بازاریابی ایمیلی و یا مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری ,فعالیت در شبکه های اجتماعی و .هرچیز دیگری که منجر به شناخته شدن برند ما شودرا فزونی بخشید.
.ازاریابی اینترنتی از طریق وبسایتها,ایمیل,تبلیغات,ویدئوها,وبلاگها,شبکه های اجتماعی وغیره انجام میشود


.حال تصور کنید با توجه به خلاقیتها و محیط اینترنت در روز چه تعداد از مردم که هیچنوع محدودیتی در زمان ومکان برای دسترسی به موارد فوق ندارند میتوانند شمارا ببینند و بشناسند.

سورس:طراحی سایت کارن arvinkaren.com

بازاریابی اینترنتی 

image

1 پاسخ

0 امتیاز
پاسخ داده شده توسط (960 امتیاز)

سلام ممنون از مطالب خوبتون

درسته ما الان در عصر پیشرفته  ودر قرن بیست ویکم زندگی میکنی  و اینترنت باعث سرعت بخشیدن به کار ها است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یو پی اس

بازی آنلاین | online games دیجی ابزار وسایت | فروم
...