کاربران عزیز لطفا به فروم کومه بپیوندید به تالار کومه بپیوندید
سلام ،برای دستابی انجمن کومه به آدرس coome.ir بیایید.
0 امتیاز
107 بازدید
سوال شده توسط (700 امتیاز)
ویرایش شده توسط

سئو یک روش بازاریابی آنلاین، با هدف افزایش مشاهده سایت در نتایج طبیعی موتورهای جستجوست. سئو وب سایت شامل بخش های فنی و خلاقانه اییست که موجب افزایش رتبه سایت، افزایش ترافیک سایت و حضور بیشتر در نتایج جستجوی کاربران می گردد. سئو دارای جنبه های مختلفیست که هم شامل محتوای صفحات سایت و هم شامل لینک هاییست که دیگر سایت ها به شما می دهند. به تعبیر دیگر، سئو به ما اطمینان می دهد که سایتمان دارای ساختاریست که موتورهای جستجو می توانند آن را به خوبی درک کنند.

سئو صرفا ایجاد یک وب سایت با هدف جلب نظر موتورهای جستجو نیست. بلکه به سایت کمک می کند تا عملکرد خود را برای بازدید کنندگان ارتقا دهد. در رادزاد ما به این معتقدیم که این دو هدف می بایست با یکدیگر براورده شوند.
چرا سایت من نیاز به سئو دارد؟

غالب ترافیک یک وب سایت از طریق موتورهای جستجوی پرطرفدار مانند گوگل، بینگ و یاهو به دست می آید. در حالی که شبکه های اجتماعی و دیگر امکانات وب، می توانند منابعی برای تولید ترافیک برای سایت باشند، اما موتورهای جستجو اولین و مهمترین منابع ایجاد ترافیک برای وبسایت ها محسوب می گردند. این حالت برای همه وب سایت ها اعم ازینکه سایت شما در زمینه تولید محتوا، سرویس ها، محصولات، اطلاعات و یا هر چیز دیگری فعالیت می کند، برقرار است.

مزیت موتورهای جستجو ایجاد ترافیک هدف دار است. به این معنی که افراد هنگامی که مثلا دنبال محصول خاصی هستند، شما را که فروشنده آن محصول هستید، می یابند. موتورهای جستجو به افراد کمک می کنند تا شما را پیدا کرده و این حلقه اتصال ایجاد شود. اگر موتورهای جستجو نتوانند شما را بیابند یا بتوانند محتوای شما را به دیتابسی خود اضافه کنند، شما فرصت های زیادی را برای انتقال ترافیک به سمت سایت، از دست خواهید داد.

عبارات مورد جستجو (Search Queries) شامل کلماتی هستند که کاربران در موتورهای جستجو تایپ می کنند و از ارزش بالایی برخوردارند. تجربه نشان داده است که موتورهای جستجو موجب موفقیت چشمگیر بسیاری از کسب و کارها شده اند. ایجاد ترافیک هدف دار به سمت سایت شما، می تواند به حدی موجب افزایش درامد و برندینگ شود که هیچ ابزار دیگری قادر به انجام این کار نیست. سرمایه گذاری در سئو و بهینه سازی سایت، یکی از بیشترین نرخ های بازگشت سرمایه را در بین تمام روش های سرمایه گذاری داراست.

دارای دیدگاه توسط (100 امتیاز)
از سایت ما هم دیدن کنین
http://sandwichpanel.shop

1 پاسخ

0 امتیاز
پاسخ داده شده توسط

دانلود فیلم

از سایت فوق دیدن نمایید.

بازی آنلاین | online games دیجی ابزار وسایت | فروم
...