کاربران عزیز لطفا به فروم کومه بپیوندید به تالار کومه بپیوندید
سلام ،برای دستابی انجمن کومه به آدرس coome.ir بیایید.
0 امتیاز
78 بازدید
سوال شده توسط (500 امتیاز)

مبلمان اداری و دفتری

 

امروزه محیط کار به عنوان محیط زندگی شناخته می شود. ساعات بسیار زیادی از اوقات روز خود را در محیط کار سپری می کنیم، همین امر سبب تمرکز بیشتر طراحان دکوراسیون اداری برای ایجاد شرایط ایده آل در محیط های کاری گردیده است.

اندیشه مدیران و صاحبان کسب و کار برای داشتن فضاهای پویا، خلاق و کارآفرین طراحان مبلمان اداری را برآن داشته مفاهیم جدیدی را در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون اداری از جمله زیبایی شناسی، ارتباطات، ارگونومی و توجه به فرهنگ سازمانی را در ارائه طرح خود بکار بگیرند.

ارزش آفرینی در محیط کار

در یک فضای کاری چیزی با ارزش تر رفاه کارکنان، مدیران، بهبود ارتباطات و شیوه های کار، آسایش ، توجه به قلمرو شخصی و فضای فیزیکی و ذهنی کارکنان وجود ندارد.

مبلمان اداری به عنوان یک بخش حیاتی از محیط کار می تواند باعث افزایش پویایی، طراوت، نوآوری و در نهایت بهره وری در سازمان گردد.

هر تغییر در محیط کار می تواند به سرعت در عملکرد، روحیه و خلاقیت کارکنان تاثیر مثبت گذاشته و باعث رشد همکاری، تبادل ایده ها و تسهیل ارتباطات بین کارکنان گردد.

اهمیت مبلمان اداری

پس میز ها و صندلی های مورد استفاده در محیط اداری نقش مهمی در بازدهی کار خواهند داشت.اهمیت مبلمان اداری صرفا جهت استفاده در ادارات و شرکت ها نمی باشد. نیم ست های مبلمان اداری را می توان در خانه نیز استفاده نمود. میز های مطالعه، کتابخانه و صندلی های کامپیوتر و … از نمونه های مرسوم مورد استفاده ی مبلمان اداری در منازل هستند.

پاسخ شما

نام شما برای نمایش - اختیاری
حریم شخصی : آدرس ایمیل شما محفوظ میماند و برای استفاده های تجاری و تبلیغاتی به کار نمی رود
کد امنیتی:
لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید
برای جلوگیری از این تایید در آینده, لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید.
بازی آنلاین | online games دیجی ابزار وسایت | فروم
...