کاربران عزیز لطفا به فروم کومه بپیوندید به تالار کومه بپیوندید
سلام ،برای دستابی انجمن کومه به آدرس coome.ir بیایید.
0 امتیاز
61 بازدید
سوال شده توسط (500 امتیاز)

تابلوسازی تابلونامور

هرزمانی که از خانه خارج می شویم با انبوهی از تبلیغات مواجه می شویم که ما را احاطه کرده اند اما از این تعداد زیاد ، شاید یک عدد از آنها بیشتر به خاطر ما باقی نماند.انجام تبلیغات درمحیط بیرونی می تواند باعث پیشی گرفتن کار ِ شما از رقیبانتان شود که نتیجه آن ، افزایش تعداد مشتریان و مراجعه کنندگان شما و همچنین بالا رفتن رتبه و ارزش سهام و نام تجاری شما خواهد بود.

اما همانطور که می دانیم امروزه اینترنت و فضای مجازی بسیار روی زندگی و کسب و کار افراد تاثیر گذاشته است ، به همین دلیل برای داشتن تابلوی تبلیغاتی سودمند و تاثیر گذار، نیازمند تیمی حرفه ای و متخصص برای ساخت این تابلوها هستید تا بتوانید با آرامش خاطر کار خود را به آنها بسپارید. یکی از سودمند ترین وسیله های تبلیغاتی برای ساختن نام تحاری ، تابلوی تبلیغاتی است. در زیر روش هایی را بیان می کنیم که با کمک آنها می توانید تابلوهای تبلیغاتی ِمفید و سودمند داشته باشید.
1. داشتن روایت اختصاصی برای طرح تابلوی شما !
بسیاری از تابلوهای تبلیغاتی در بزرگراه ها و … قرار گرفته اند . مخاطبان این تابلوها معمولا افرادی هستند که در داخل ماشین ها سوار هستند و زمان زیادی برای مشاهده تابلوها ندارند و مطالب و تصاویر مطرح شده روی این نوع از تابلوها به سرعت از یادشان می رود ، یکی از روش هایی که می توان به یاد سپاری مطلب و محتوای داخل تابلوهای تبلیغاتی را در ذهن مردم افزایش داد این است که طرح کشیده شده در تابلوی شما دارای یک روایت باشد تا بتواند در ذهن مخاطب بر جای بمانند.
2. بهتراست تابلوی تبلیغاتی شما فریبنده و جذاب باشد.
اگر تابلوی شما دارای سایز و اندازه بزرگتری باشد به همان نسبت می تواند تعداد بیشتری از افراد را به خود جذب کند ، فونت های برجسته ، درشت و خوانا که بتوان آنها را از فاصله دور هم خواند می توانند تاثیرگذاری بیشتری داشته باشند.
3. تاثیر رنگ ها را دسته کم نگیرید !
استفاده از رنگ های روشن می تواند بسیار جذاب و تاثیر گذار باشد ، همچنین دانستن آنکه استفاده از کدام رنگ ها در کنار هم می تواند احساس دلنشینی را ایجاد کند نیز بسیار مفید خواهد بود.
4. کمتراز کلمات استفاده کنید.
هر چه تعداد کلمات مورد استفاده در تابلوی تبلیغاتی شما کمتر باشد ، مخاطب سریعتر می تواند به هدف شما برای طراحی آن تابلو دست یابد . طبق تحقیق محققین در این رابطه ، ماکزیم تعداد کلماتی که می توانید برای تابلوی خود استفاده کنید حدود 6 کلمه می باشد.
• تابلو فلکس چیست؟
این تابلوها همان طور که از نامشان پیداست از فلکس که دارای بافتی نرم است و نور می تواند از آن عبور کند ، ساخته شده است. از این تابلوها در مکان ها و شرایط بسیار متفاوتی می توان استفاده کرد. مانند :
 تابلو سر درب ِ مغازه و تابلوهای فروشگاهی
 تابلوی شرکت ها
 برای انجام تبلیغات محیطی
 برای ساخت بیلبوردها
بدنه این تابلوها از جنس فلز می باشد و از دو روش می توان نور این تابلوها را تامین کرد :
1. ( Backlight ) روشنایی از پشت که به کمک مهتابی ، نور را از پشت به تابلو می تابانند.
2. ( Front light ) روشنایی از جلو که نور به کمک پروژکتور به تابلو می تابد.
این تابلوها از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه هستند زیرا اگر بعد از مدتی از طرح روی تابلو خسته شدید و یا خواستید طرح جدیدی را با قبلی جایگزین کنید می توانید به سادگی و بدون آنکه قالب کار را تغییر دهید طرح دلخواهتان را جایگزین کنید.
جهت طراحی و ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی می توانید با شرکت تابلوسازی نامور تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی همکاران ما بهره مند شوید.
شماره های تماس:
دپارتمان مشاوره و فروش
021.57996 
021.88064416
021.88064417

پاسخ شما

نام شما برای نمایش - اختیاری
حریم شخصی : آدرس ایمیل شما محفوظ میماند و برای استفاده های تجاری و تبلیغاتی به کار نمی رود
کد امنیتی:
لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید
برای جلوگیری از این تایید در آینده, لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید.
بازی آنلاین | online games دیجی ابزار وسایت | فروم
...