کاربران عزیز لطفا به فروم کومه بپیوندید به تالار کومه بپیوندید
سلام ،برای دستابی انجمن کومه به آدرس coome.ir بیایید.
0 امتیاز
71 بازدید
سوال شده توسط (400 امتیاز)

https://www.franceembassytime.com/

زمان تعیین وقت ویزا فرانسه

به طور معمول وقت های موجود در سفارت برای یک تا سه هفته باز میشوند. اما به علت درخواست های بالا و حجم بالای متقاضیان معمولا تمام وقت های سفارت سریع اخذ می گردد و شما باید منتظر باز شدن وقت جدید بمانید و چون ممکن است سفارت وقت های جدید را  هر زمانی برای اخذ آزاد کند، قطعا روند گرفتن وقت سفارت برای شما به طول خواهد انجامید.

چه مدارکی برای گرفتن وقت کنسولگری فرانسه لازم است؟

•    کپی صفحه اول پاسپورت
•    عکس 4*3
•    شماره تماس دردسترس جهت هماهنگی

1 پاسخ

0 امتیاز
پاسخ داده شده توسط (150 امتیاز)

بیش از ۱۸۵ نوع ویزا برای متقاضیان ورود به کشور آمریکا وجود دارد. در یک دسته بندی کلی می توان این ویزاها را به دو نوع اصلی مهاجرتی و غیر مهاجرتی تقسیم کرد.

هر متقاضی برای ورود به کشور آمریکا، باید موفق دریافت یکی از این نوع ویزا گردد. جهت اطلاع از انواع ویزای آمریکا، به ویزای آمریکا رجوع کنید. شرط اولیه جهت دریافت هر نوع ویزای آمریکا، دریافت وقت سفارت آمریکا می باشد.

بعد از تکمیل فرم درخواست صدور ویزا، ثبت نام در سایت سفارت آمریکا و همچنین پرداخت هزینه جهت صدور ویزا، نوبت به دریافت وقت از یکی از سفارت های آمریکا در کشورهای همسایه می رسد. با توجه به قطع رابطه کنسولی بین دو کشور آمریکا و ایران، بنا بر توصیه اداره مهاجرت آمریکا، شهروندان ایران به کنسولگری های یکی از کشورهای امارات، ارمنستان، گرجستان و ترکیه مراجعه می کنند

بازی آنلاین | online games دیجی ابزار وسایت | فروم
...