کاربران عزیز لطفا به فروم کومه بپیوندید به تالار کومه بپیوندید
سلام ،برای دستابی انجمن کومه به آدرس coome.ir بیایید.
0 امتیاز
71 بازدید
سوال شده توسط (1k امتیاز)
ویرایش شده توسط

اخذ مدرک کارشناسی ارشد در دانشگاه‌های آلمان معمولا رایگان است، اگر به طور مستقیم از کارشناسی وارد مقطع بالاتر شوید. در این مورد هم، هزینه‌های اندک ثبت‌نام و کارهای اداری به علاوه یک کارت (Semesterticket) وجود دارد. شهریه کارشناسی ارشد ناپیوسته، برای کسانی که مدرک کارشناسی خود را از سایر کشورها گرفته باشند در دانشگاه‌های مختلف متفاوت است و ممکن است از € ۵۰۰۰ (۵۴۰۰ $) در هر سال در موسسات دولتی تا € ۳۰،۰۰۰ (۳۲،۴۱۰ $) در دانشگاه های خصوصی آلمان متغیر باشد.

اطللاعات بیشتر -----> مهاجرت تحصیلی به آلمان

مربوط به این پاسخ: تدریس خصوصی زبان آلمانی

1 پاسخ

0 امتیاز
پاسخ داده شده توسط (1k امتیاز)

متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی باید به خاطر داشته باشند در دانشگاه‌های اروپایی تعداد کمی از رشته‌ها به زبان انگلیسی تدریس می‌شوند.

اغلب رشته‌هایی که در دانشگاه‌های اروپایی تدریس می‌شوند به زبان انگلیسی هستند و دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا را دارند باید در خصوص رشته‌های پزشکی و هنر به زبان انگلیسی تسلط کافی داشته باشند. متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی باید به خاطر داشته باشند در دانشگاه‌های اروپایی تعداد کمی از رشته‌ها به زبان انگلیسی تدریس می‌شوند. تحصیل در اروپا بدون مدرک زبان نیز امکان‌پذیر بوده و متقاضیانی که مدرک زبان آیلتس و یا تافل را ندارند می‌توانند بدون مدرک وارد کشور اروپایی موردنظر خود شده و به تحصیل بپردازند.
در ادامه اطلاعاتی در مورد تحصیل بدون مدرک زبان در کشور های اتریش، سوئد، دانمارک، آلمان و اسپانیا ارائه خواهد شد.

اتریش

اتریش به‌عنوان یکی از کشورهای اروپایی شناخته می‌شود که امکان تحصیل بدون مدرک را برای متقاضیان میسر کرده و اغلب دروس به زبان آلمانی تدریس می‌شوند. دانشجویانی که مدرک زبان آلمانی نداشته و متقاضی تحصیل در اتریش هستند می‌توانند از دانشگاهی در این کشور پذیرش دریافت کرده و سپس در دوره‌های آموزش زبان آلمانی شرکت کنند. تحصیل در اتریش موجب می‌شود دانشجویان در کالج‌های آموزش زبان آلمانی ثبت‌نام کرده و پس از یک سال مدرک زبان آلمانی خود را دریافت کرده و پس از آن تحصیلات خود را در دانشگاه ادامه دهند.

اطلاعات بیشتر  ---->  تحصیل در اروپا

بازی آنلاین | online games دیجی ابزار وسایت | فروم
...