کاربران عزیز لطفا به فروم کومه بپیوندید به تالار کومه بپیوندید
سلام ،برای دستابی انجمن کومه به آدرس coome.ir بیایید.
0 امتیاز
80 بازدید
سوال شده توسط (300 امتیاز)
بسته شده توسط

برترین سایت های دانلود آهنگ جدید ایرانی کدام است؟

دانلود آهنگ بخشی از تفریح بسیاری از افراد جامعه را تشکیل می دهد سایت های دانلود آهنگ ایرانی زیادی در اینترنت وجود دارند که تک آهنگ های موسیقی پاپ مجاز را برای دانلود قرار می دهند که روز به روز هم در حال زیاد شدن هستند ما در این مطلب به معرفی بهترین این سایت ها می پردازیم.

معرفی سایت پاپ موزیک:

 یکی از سایت های قدیمی پاپ موزیک با آدرس (pop-music.ir) می باشد که سال هاست موزیک های مجاز خوانندگان ایرانی را در اختیار مخاطبان قرار می دهد این سایت با سرورهای که در ایران دارد دارای سرعت مناسب و قالبی مناسب برای انواع دستگاههای کامپیوتر و موبایل است.

معرفی سایت آپ آهنگ

یکی دیگر از سایت های دانلود آهنگ جدید که تمام تک آهنگ های مجاز خوانندگان جدید و قدیمی و محبوب موسیقی پاپ را برای دانلود قرار می دهد سایت آپ آهنگ با آدرس http://upahang.com/ می باشد. دانلود تک آهنگ های جدید به همراه پخش آنلاین و لینک های پرسرعت و مستقیم به همراه قالب مناسب انواع دستگاهها و قرار دادن کدهای پیشواز اپراتورهای ایرانسل، همراه اول و رایتل جدیدترین آهنگ های ایرانی از مزیت های این سایت می باشد همچنین تمام موزیک ها به همراه تکست کامل در این سایت قرار داده می شود.

سایت های دانلود آهنگ جدید

معرفی سایت موسیقی ما

سایت موسیقی ما یک سایت خبری تحلیلی موزیک می باشد که در کنار اخبار و اتفاقات موسیقی تک آهنگ های مجاز را در قسمت تماشاخانه خود برای دانلود و شنیدن آنلاین قرار می دهد با ورود به این سایت با آدرس (musicema.com) می توانید جدیدترین تک اهنگ های منتشر شده از هنرمندان را در بالای سایت مشاهده کنید و همچنین ببینید طی یک ماه گذشته کدام قطعات در بین مخاطبان موسیقی بیشتر دانلود و شنیده شده است.

در این مطلب برترین سایت موزیک رو معرفی کردیم امیدواریم مطلب خوب و مفیدی بوده باشه

ببندید با توجه به این نکته: نیاز به پاسخ ندارد
بازی آنلاین | online games دیجی ابزار وسایت | فروم
...