کاربران عزیز لطفا به فروم کومه بپیوندید به تالار کومه بپیوندید
سلام ،برای دستابی انجمن کومه به آدرس coome.ir بیایید.
0 امتیاز
61 بازدید
سوال شده توسط (360 امتیاز)
حمل بار به ترکیه

جمهوری ترکیه کشوری است آسیایی و اروپایی که میان شش کشور آسیایی و دو کشور اروپایی واقع شده است. پایتخت ترکیه شهر آنکارا و بزرگترین و مهم ‌ترین شهر آن استانبول می‌ باشد. از شهرهای مهم دیگر آن می ‌توان به: ازمیر، بورسا، آدانا، آنتالیا، قونیه و غازی عینتاب اشاره نمود.

کشور ترکیه در دهه اخیر با رشد اقتصادی سریع در میان اعضای سازمان همکاری اقتصادی و توسعه به یکی از بزرگترین قطب های اقتصادی در اروپا بدل شده است به طوری که در بخش های مختلف نیز بسیاری از کشورهای اروپایی توان رقابت با این کشور را ندارند. در کنار پیشرفت های قابل توجه در بخش های مختلف ، ترکیه در بخش تولیدات صنعتی، اروپا را پشت سر گذاشته است. پس از توافق بین ترکیه و اتحادیه اروپا، سهم ترکیه در بازار اروپا افزایش چشمگیری یافت و در حوزه های مختلفی مانند تولید وسایل خانگی، تجهیزات برقی، پوشاک، ساخت و ساز، کشتی سازی، خودروسازی و غیره پیشرفت بسیاری کرده است.

حمل بار به ترکیه در جهت واردات و فریت بار همراه مسافر و حمل خرده بار از ایران به ترکیه به سه روش امکان پذیر است. حمل بار به ترکیه چه به صورت زمینی و چه به صورت هوایی در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد. زیرا این کشور هم از نظر موقعیت جغرافیایی به ایران نزدیک است و هم دارای خطوط و شبکه حمل و نقل بین المللی مناسبی است. به همین دلیل ما در این بخش بیشتر به حمل هوایی از ترکیه و حمل زمینی خواهیم پرداخت.

حمل زمینی به ترکیه

همانطور که میدانید کشور عزیز ما در غرب هم مرز با کشور ترکیه است. حمل بار زمینی از ترکیه به دلیل این همسایگی در زمانی کوتاه و با هزینه ای کمتر از حمل هوایی از ترکیه قابل انجام است.

حمل زمینی از ترکیه توسط کریرهای ترکیش از سراسر ترکیه انجام می گیرد. زمان حمل بار زمینی از ترکیه به ایران بسته به نوع بار ( فول کانتینر و گروپاژ ) متغیر است. بنابر این اگر بار به صورت فول کانتینر باشد زمان حمل معمولا 5 روز است و اگر بار به صورت گروپاژ حمل شود، زمان آن بین 7 الی 10 روز می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر درباره حمل بار از ترکیه با مشاوران و کارشناسان زبده باربری ترکیه تماس بگیرید، از تمامی راهنمایی های لازم بهره مند شوید و سپس به دریافت هزینه حمل باربه ترکیه و استعلام بپردازید. 09128443695

پاسخ شما

نام شما برای نمایش - اختیاری
حریم شخصی : آدرس ایمیل شما محفوظ میماند و برای استفاده های تجاری و تبلیغاتی به کار نمی رود
کد امنیتی:
لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید
برای جلوگیری از این تایید در آینده, لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید.
بازی آنلاین | online games دیجی ابزار وسایت | فروم
...