رفتن به مطلب
کومه

اینستاگرام کومه.jpg

Admiral

کاربر فعال کومه
  • تعداد ارسال ها

    213
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    16

آخرین بار برد Admiral در 20 فروردین 1400

Admiral یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است !

میزان اعتبار جینگولک

231 Excellent

2 دنبال کننده

درباره Admiral

  • درجه
    3 ستاره
  • تاریخ تولد 19 آذر 1373

آخرین بازدید کنندگان نمایه

2,450 بازدید کننده نمایه
  1. کدهای تقلب GTA V نسخه کامپیوتر عملکرد کد حالت مستی LIQUOR انفجار بزرگ HIGHEX مشت و لگد قویتر HOTHANDS دویدن سریع CATCHME شنا کردن سریع GOTGILLS گلوله های آتشین INCENDIARY شکست ناپذیری (تنها 5 دقیقه فعال است) PAINKILLER کاهش ستاره های تحت تعقیب LAWYERUP افزایش ستاره های تحت تعقیب FUGITIVE سلامتی و اسلحه کامل TURTLE شارژ شدن توانایی‌ ها POWERUP سقوط ازاد SKYFALL حرکت آهسته DEADEYE حرکت آهسته SLOWMO پرش بلند HOPTOIT چتر نجات SKYDIVE مسلح شدن TOOLUP تغییر آب و هوا MAKEITRAIN کنترل NPC ها JRTALENT کاهش جاذبه FLOATER لغزندگی خودروها SNOWDAY دوچرخه BMX BANDIT بالگرد BUZZOFF ماشین گلف HOLEIN1 خودرو دو درب COMET هواپیما تمیز کننده FLYSPRAY خودرو لیموزین VINEWOOD موتور سیکلت PCJ-600 ROCKET خودرو دو درب Rapid GT RAPIDGT موتور سیکلت Sanchez Dirt OFFROAD هواپیما Stunt Plane BARNSTORM کامیون زباله TRASHED خودرو Duke O’Death DEATHCAR تکمیل شدن چالش عکاسی حیات وحش BUBBLES هواپیمای دریایی EXTINCT کدهای تقلب GTA V نسخه PS4 و PS3 عملکرد کد حالت مستی مثلث ، راست ، راست ، چپ ، راست ، مربع ، دایره ، چپ انفجار بزرگ راست ، مربع ، ضربدر ، چپ ، R2 ، R1 ، چپ ، راست ، راست ، L1 ، L1 ، L1 مشت و لگد قویتر راست ، چپ ، ضربدر ، مثلث ، R1 ، دایره ، دایره ، دایره ، L2 دویدن سریع مثلث ، چپ ، راست ، راست ، L1 ، L2 ، مربع شنا کردن سریع چپ ، چپ ، L1 ، راست ، راست ، R2 ، چپ ، L2 ، راست گلوله های آتشین R1 ، L1 ، مثلث ، R1 ، چپ ، R1 ، R2 ، چپ ، مربع ، راست ، L1 ، L1 شکست ناپذیری (تنها 5 دقیقه فعال است) راست ، ضربدر ، راست ، چپ ، راست ، R1 ، راست ، چپ ، ضربدر ، مثلث کاهش ستاره های تحت تعقیب R1 ، R1 ، دایره ، R2 ، راست ، چپ ، راست ، چپ ، راست ، چپ افزایش ستاره های تحت تعقیب R1 ، R1 ، دایره، R2 ، چپ ، راست ، چپ ، راست ، چپ ، راست سلامتی و اسلحه کامل دایره ، L1 ، مثلث ، R2 ، ضربدر ، مربع ، دایره ، راست ، مربع ، L1 ، L1 ، L1 شارژ شدن توانایی‌ ها ضربدر ، ضربدر ، مربع ، L1 ، R1 ، ضربدر ، راست ، چپ ، ضربدر سقوط ازاد R2 ، R1 ، L2 ، L1 ، چپ ، راست ، چپ ، راست ، R2 ، R1 ، L2 ، L1 ، چپ ، راست ، چپ ، راست حرکت آهسته مربع ، R1 ، L2 ، مثلث ، چپ ، مربع ، L2 ، راست ، ضربدر حرکت آهسته مثلث ، چپ ، راست ، راست ، مربع ، R1 ، R2 پرش بلند چپ ، چپ ، مثلث ، مثلث ، راست ، راست ، چپ ، راست ، مربع ، R2 ، R1 چتر نجات چپ ، راست ، R2 ، R2 ، R1 ، L2 ، L1 ، چپ ، چپ ، راست ، L1 مسلح شدن مثلث ، R2 ، چپ ، L1 ، صربدر ، راست ، مثلث ، پایین ، مربع ، L1 ، L1 ، L1 تغییر آب و هوا R2 ، ضربدر ، L2 ، L2 ، L2 ، L1 ، L1 ، مربع کاهش جاذبه چپ ، چپ ، L1 ، R1 ، L1 ، راست ، چپ ، L1 ، چپ لغزندگی خودروها مثلث ، R1 ، R1 ، چپ ، L1 ، R2 ، L1 ، R1 دوچرخه BMX چپ ، چپ ، راست ، راست ، چپ ، راست ، مربع ، دایره ، مثلث ، R2 ، R1 بالگرد دایره ، دایره ، L1 ، دایره ، دایره ، دایره ، R1 ، L2 ، L1 ، مثلث ، دایره ، مثلث ماشین گلف دایره ، L1 ، چپ ، L2 ، R1 ، ضربدر ، L1 ، R1 ، دایره ، ضربدر خودرو دو درب R1 ، دایره ، R2 ، راست ، L2 ، L1 ، ضربدر ، ضربدر ، مربع ، R1 هواپیما تمیز کننده راست ، چپ ، R1 ، R1 ، R1 ، چپ ، مثلث ، مثلث ، ضربدر ، دایره ، L1 ، L1 خودرو لیموزین R2 ، راست ، L2 ، چپ ، چپ ، L1 ، R2 ، دایره ، راست موتور سیکلت PCJ-600 R1 ، راست ، چپ ، راست ، R2 ، چپ ، راست ، مربع ، راست ، L1 ، L1 ، L2 خودرو دو درب Rapid GT L1 ، R2 ، دایره ، راست ، R1 ، L1 ، راست ، چپ ، دایره ، R2 موتور سیکلت Sanchez Dirt دایره ، ضربدر ، L1 ، دایره ، دایره ، L1 ، دایره ، L1 ، L1 ، L2 ، R2 ، R1 هواپیما Stunt Plane دایره ، راست ، L2 ، L1 ، چپ ، L1 ، L1 ، R1 ، چپ ، چپ ، ضربدر ، مثلث کامیون زباله دایره ، R1 ، دایره ، R1 ، چپ ، چپ ، L1 ، R1 ، دایره ، راست
  2. اخیرا Sony ویدیوهایی جدید از God of War منتشر کرده که در 5 قسمت تقسیم می‌شوند. این ویدیوها مربوط به اولین جنگ بزرگ میان خدایان نورس و داستانی است که پس از آن رخ می‌دهد. ما برای شما هر ویدیو را به‌همراه توضیحات مخصوص خودش قرار داده‌ایم تا به‌طور کامل متوجه آن‌ها باشید. در ادامه می‌توانید هر 5 ویدیو را به‌همراه توضیحاتش مشاهده کنید: ویدیوی اول - مقدمه‌ای بر صلح: دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت HD تماشا به‌صورت تمام صفحه درگیری‌های بین دو دسته خدایان به نام ازیر و ونیر تا قرن‌ها ادامه داشت. دسته ونیر به خاطر ارتباط‌ با طبیعت و جادو شناخته می‌شدند. فریر، یکی از محترم‌ترین رهبران ونیر یک اقدام دیپلوماسی کرد و به تمام قلمروها سفر نمود تا به خدایان ازیر روش برداشت و درو کردن محصولات برای غدا دادن به مردم آسگارد (جایی که خدایان ازیر در آن زندگی می‌کردند) را آموزش دهد. فریر توانست با این کار نظر آن را جلب کند و خدایان ازیر را با جادویی که به آن‌ها اعطا نمود به وجود آورد اما چنین جادوها و طلسم‌های عجیبی همیشه یک جنبه منفی هم دارند و خدایان ازیر وقتی اوضاع خراب شد، خودشان را مقصر نمی‌دانستند. آن‌ها فریر را سرزنش می‌کردند و او را شکنجه دادند و حتی به اقدام به کشتنش نمودند. با این حال، فریر به همین راحتی تسلیم نشد و فرار کرد و به خانه در واناهایم بازگشت. با این حال، تعداد زیادی از اعضای ونیر کشته شدند و خانواده فریر بسیار عصبانی بودند و سوگند خوردند که انتقام خود را از آسگارد می‌گیرند. اینگونه بود که اولین و وحشیانه‌ترین جنگ میان خدایان شکل گرفت. ویدیوی دوم - جنگ خدایان: دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت HD تماشا به‌صورت تمام صفحه جنگ‌های بین دسته ازیر و ونیر تا قرن‌ها ادامه پیدا کرد. اودین، عظیم‌ترین عضو بین دسته ازیر، پایانی بر پس زمینه و دنباله داستان داد. او بزرگ‌ترین ارتش تاریخ را جمع‌آوری و با آن به واناهایم هجوم برد. هنگامی که سربازان ازیر وارد این سرزمین شدند، ترس و میل به تسلیم تمام آن را فرا گرفت زیرا پادشاه خدایان (اودین) هیچ‌وقت جنگی را نباخته بود و مطمئنا هرگز شکست نمی‌خورد. ناگهان شمار زیادی از سربازان به زمین افتادند و این ارتش ترسناک برای هر پیشرفت، دو قدم به عقب بر می‌گشت. هیچ‌کس توان رویارویی با نیروی خالص حملات دسته ازیر را نداشت ولی این سربازان بی‌رحم تا به حال با این همه خدای ونیر که همزمان از جادوی Seidr استفاده می‌کردند روبه‌رو نشده بودند. هردو طرف آسیب زیادی دیدند اما ناگهان ارتش ازیر عقب‌نشینی نمود و اودین شکست خورد تا دسته جنگ‌جوی خدایان باری دیگر با بن‌بست مواجه شود. ویدیوی سوم - اتحاد قلمرو: دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت HD تماشا به‌صورت تمام صفحه با توجه به اینکه هردو سرزمین آسگارد و واناهایم ویران شدند، هردو طرف فقط می‌توانستند به چیزی که غیر قابل تصور بود فکر کنند: مصالحه و توافق! میمیر، یک مذاکره‌کننده درخشان، به عنوان داور هر دو سمت انتخاب شد و او یک راه‌حل جالب را ارائه داد: فریا (خواهر فریر و رهبر دیگر ونیر) باید با اودین ازدواج کند. با در نظر گرفتن زیبایی فریا، اودین با کمال میل این راه‌حل را پذیرفت اما فریا با آن راحت نبود زیرا اودین قبلا برای نابودی خانه، خانواده و همه چیزهایی که فریا دوست داشت تلاش کرده بود و از همه مهم‌تر، اقدام به قتل برادر عزیزش کرده بود. با این حال، او نمی‌توانست فرصت ایجاد صلح بین این دو قلمرو را از بین ببرد. با این وجود که فریا در طول مراسم ازدواج به ندرت لبخند می‌زد، ولی این ازدواج باعث برپایی یک جشن عظیم شد. اودین حالا یک همسر زیبا داشت و پادشاهی او تقریبا کامل شده بود. وعده صلح پشت لبخند فریا قرار داشت و اودین هم بسیار بد به‌نظر نمی‌رسید! این جشن به‌خوبی تا شب ادامه پیدا کرد و صدای جشن در کل قلمرو می‌پیچید. همچنان صلحی که این اتحادیه ارائه داد، تا جاهای دیگری هم رفت، صدای آن از آسگارد تا یونهایم، موسپولهایم و تمام مکان‌های بین این قلمروها پیچید. ویدیوی چهارم - وسواس اودین: دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت HD تماشا به‌صورت تمام صفحه زندگی متاهلی برای فریا در ابتدا قابل قبول بود. او به شوهرش جادوی Seidr را آموزش داد و با این وجود که الهه بزرگ ونیر دلش برای خانه خود تنگ شده بود، اینجا هدف جدیدی داشت اما همان‌طور که فریا از زندگی خود خشنود‌تر می‌شد، شوهرش دقیقا برعکس این موضوع بود. ایده راگناروک، جنگی که می‌گفتند پایانی بر دنیا خواهد بود، تمام وجود اودین را فرا گرفت زیرا وقوع آن حتمی به‌نظر می‌رسید. او ادعا کرد که غول‌ها پشت ایده راگناروک هستند و اصرار داشت که اگر Jontar را نابود کند، می‌تواند جلوی آخرالزمان را بگیرد ولی اودین این بار این اشتباه که ارتش خود را جمع‌آوری کند انجام نداد. به جای آن، اودین بزرگ‌ترین آهنگران تمام قلمروها یعنی برادران کوتوله به نام بروک و سیندری را به کار گرفت تا سلاحی با قدرت تخریب غیر قابل تصور خلق کنند. وقتی که کارشان به پایان رسید، اودین چکش عظیم Mjolnir را به پسر خود یعنی ثور اعطا نمود و او را فرستاد تا هر غولی که می‌تواند پیدا کند را نابود سازد. ثور این ماموریت را با غرور و خوشحالی پذیرفت ولی فریا دیگر نمی‌توانست مقابل قتل‌ عام و جنایات اودین ساکت بماند. او جنگید و قسم خورد که همسر خود را ترک کرده و به ونیر باز می‌گردد؛ حتی اگر این کار به معنای آشوب دوباره جنگ باشد. ویدیوی پنجم - تبعید فریا: دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت HD تماشا به‌صورت تمام صفحه فریا تقریبا از دروازه‌های آسگارد رد شده بود که اودین او را دید. فریا از اودین درخواست کرد که اجازه دهد برود و مردم ونیر را رها کند اما هرگونه دلسوزی از سوی اودین مانند عقلانیتش، مدت‌ها پیش از بین رفته بود. اودین، فریا را با یکی از عذاب‌های جادوی Seider کور کرد. وقتی فریا به اودین جادو می‌آموخت، فقط این‌طور به‌نظر می‌رسید که این کار را برای تفریح انجام می‌دهند ولی اودین مدت بیشتر دیگری را به مطالعه پرداخت و یک طلسم بی‌رحمانه یاد گرفت. اودین نه تنها فریا را از آسگارد تبعید کرد، بلکه او را از حرکت دادن دستش در جنگ‌ها و حتی در مواقع دفاع از خود ممنوع ساخت. فریا مقاومت نمود و سعی بر رویارویی با جادوی خودش کرد اما حالا به جای استفاده از سحر و جادو، از اثرات پیچ‌خورده آن عذاب می‌کشید. همان‌طور که دید فریا تار می‌شد، احساس گرما و خستگی هم می‌نمود؛ سپس افتاد و همه چیز به عقب برگشت. وقتی فریا بیدار شد، خود را بسیار دورتر از اودین دید اما ناامیدتر از همیشه! حالا وقوع دوباره جنگ حتمی بود و با توجه به اینکه آسگارد دارای آهنگران و کارشناسان سطح بالای ساخت چکش و سلاح بود، پایان ازدواج فریا به معنای پایان زندگی مردمش بود. حال، در این زمان، تمام امید فریا این بود که یک فرد شجاع چیزی که خودش نمی‌توانست را تمام کند: بازگرداندن تعادل و صلح به قلمرو (اینجا منظور همان کریتوس است!). منبع: پردیس گیم
  3. Admiral

    CGN ♦ Coome Games News

    طراح گیم پلی Watch Dogs Legion در مصاحبه ای گفته که بازی شامل 20 خط داستانی مختلف می‌شود، بنابراین بازی طوری طراحی شده است که بتواند 20 بار تکرار شود، هر یک از این خط‌های داستانی شخصیت‌های خاص خود با ویژگی‌های جداگانه را دارد و همین موضوع باعث می‌شود که هر بازیکن تجربه‌ای متفاوت داشته باشد. 98.4.9
  4. Admiral

    Games Gallery

    (( Halo5 ))
  5. شرکت سونی هنوز به طور رسمی تاریخ عرضه PS5 را مشخص نکرده و ما حتی یک بازه زمانی رسمی هم نداریم. با این وجود می‌دانیم که کنسول رقیب این شرکت یعنی Xbox Scarlett در تعطیلات 2020 و به احتمال زیاد ماه نوامبر(آذر سال 1399) عرضه خواهد شد و حالا گزارش جدید نیز اشاره دارد سونی هم کنسول بعدی خود را برای همین تاریخ در نظر گرفته است. به گزارش پردیس‌گیم و با توجه به تحلیل‌ها، آنالیزگران زیادی هستند که همین تاریخ را برای عرضه کنسول نسل بعدی سونی پیش‌بینی کرده‌اند اما در این بین چند تحلیلگر دیگر هم وجود دارند که طبق نظر آن‌ها، این کنسول تا سال 2021 روانه بازار نخواهد شد. متاسفانه این گزارش اطلاعات بیشتر و دقیق‌تری در مورد تاریخ عرضه در اختیار ما نمی‌گذارد اما از آن‌جایی که Scarlett نیز تعطیلات سال آینده را هدف خود قرار داده است، بعید نیست که شاهد ارائه رقیب آن نیز در همین دوره باشیم. همانطور که می‌دانید، PS4 و Xbox One نیز در بازه زمانی نزدیک به هم عرضه شدند. PS4 در تاریخ 15 نوامبر 2013 و Xbox One در تاریخ 22 نوامبر همان سال روانه بازار شدند اگرچه چنین چیزی درباره PS3 و Xbox 360 رخ نداد و این دو کنسول با فاصله یک ساله در دسترس بازیکنان قرار گرفتند. به بیان دیگر سابقه عرضه این سیستم‌ها با فاصله زمانی نزدیک به هم وجود دارد اما چنین چیزی حتمی نیست. به احتمال زیاد هر دو کنسول نسل بعدی در بازه زمانی کوتاهی نسبت به یکدیگر در بازار عرضه شوند و حدس ما این است که حتی در یک ماه در دسترس قرار گیرند. در حال حاضر احتمالاََ تاریخ دقیق مد نظر دو شرکت سازنده نیست و تنها یک بازه کلی را هدف قرار داده‌اند. هر چه سونی بیشتر در مورد PS5 سکوت کند، افراد بیشتری فکر می‌کنند که این کنسول برای عرضه در سال 2021 در نظر گرفته شده است اما چنین چیزی محتمل به نظر نمی‌رسد. اول از همه بعید است که هیچ کدام از کنسول‌ها سنت عرضه در تعطیلات را زیر پا بگذارند و از طرف دیگر اگر PS5 برای سال 2021 در نظر گرفته شده‌ است، بنابراین چرا سونی باید به این زودی اطلاعاتی در مورد سخت‌افزار آن منتشر کند. برخی عقیده دارند به دلیل عملکرد فوق‌العاده PS4، سونی خواهان طولانی‌تر کردن نسل حاضر است اما بعضی وقتها بازار شرکت‌ها را مجبور به عرضه محصول جدید خود می‌کند. احتمالاََ Nintendo کنسول بعدی یا ورژن جدیدی از Switch را عرضه خواهد کرد، Stadia در دسترس قرار خواهد گرفت و Xbox Scarlett نیز در تعطیلات روانه بازار خواهد شد و سونی چاره‌ای جز عرضه کنسول خود نخواهد داشت. منبع: pardisgame.net
  6. سیستم تار اندازی، یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین بخش‌های بازی تحسین شده‌ی Marvel’s Spider-Man بود که طراحی فوق العاده‌ی آن باعث خلق لحظات ناب و لذت بخشی در این عنوان می‌شود. درست است که این بازی یک داستان فوق العاده داشت و طراحی دنیای جهان باز بسیار خیره کننده بود و جلوه‌های بصری آن هم بسیار زیبا بودند؛ اما اگر سیستم تار اندازی یک بازی بر اساس اسپایدر من بد باشد، در حقیقت تمام زحمت‌های سازندگان در بخش‌های مختلف زیر سوال می‌روند و بازی را تبدیل به یک عنوان بد می‌کند. تار اندازی یکی از بهترین بخش‌های Marvel’s Spider-Man بود و قطعا تعجبی ندارد که بفهمیم کار و زحمت زیادی صرف آن شده و مدت زمان سه سال بر روی آن کار شده است. به گزارش پردیس گیم و به نقل از Comic Book، در جریان مصاحبه‌ای در رویداد Gamelab 2019 که در شهر بارسلون اسپانیا برگزار شده بود، کارگردان این بازی، ریان اسمیت (Ryan Smith) در رابطه با توسعه‌ی این بازی انحصاری کنسول PlayStation 4 صحبت کرد و کمی هم در رابطه با ساخت سیستم تار اندازی این عنوان اطلاعات داد. طبق گفته‌ی اسمیت، این سیستم، اولین چیزی بود که تیم توسعه‌ی آن شروع به ساختن آن کار کرد و کار ساخت کامل آن تا اواخر روند توسعه‌ی بازی، یعنی در حدود سه سال، طول کشید. جالب است بدانید که تیم توسعه‌ی این بازی، در ابتدا سیستم تار اندازی آن را بر اساس یک سیستم مبتنی بر فیزیک طراحی می‌کرد، اما این کار بیش از حد عذاب آور بود. به طور مثال، یکی از مشکلات آن‌ها این بود که بازیکن دائما در طول تجربه‌ی خود به ساختمان‌ها برخورد می‌کرد که این زیاد جالب نبود و مناسب اسپایدر من هم نبود. این کار همچنین کار ساخت قابلیت راه رفتن بر روی دیوار را سخت می‌کرد، پس در نهایت استودیوی Insomniac Games تغییراتی بر روی آن انجام داد تا که نهایتا به این بازی‌ای که هم اکنون در دسترس است، تبدیل شد. همچنین کار چرخیدن از گوشه‌های ساختمان‌ها هم حتی برای افراد خبره و بسیار حرفه‌ای نیز خیلی سخت بود، پس استودیوی Insomniac تصمیم گرفت تا به جای طراحی یک سیستم کنترل خیلی دقیق، شاهد یک سیستم راحتتر و ساده در آن باشیم. اسمیت همچنین در این رابطه می‌گوید: "اضافه کردن یک دوربین واضح و مناسب که در مواقع تاب خوردن با تارها، یا موقع شیرجه‌ها واقعا احساس مرد عنکبوتی بودن را بکنید، ما چگونه می‌توانیم چنین چیزی را بسازیم.؟ تمام این‌ها در مدت 2 تا 3 سال انجام شد و ما تمام موارد مناسب این بازی را از طریق نمونه‌های اولیه‌ای که ساخته بودیم، طراحی کردیم." منبع: pardisgame.net
  7. Admiral

    دغدغه دوستان کومه ای (لطفا نظر بدید)

    @Modir یعنی از بین اون همه بند هایی که گفتم فقط و فقط مدیریت محتوا رو دیدید؟ البته نظر شخصی بودن و بهرحال راهکار اصلی دست شماست.
  8. Admiral

    دغدغه دوستان کومه ای (لطفا نظر بدید)

    @Modir من اگه جای شما بودم: انجمن رو انتقال میدادم به ساب فولدر فروم و رو صفحه اصلی کار دیگه ای میکردم. دومین کارم تبدیل انجمن از آی پی اس به زنفورو بود. در مورد انجمن هم که هرچند بارها توی پیاما گفتم ips برای انجمنای رسمی و خشکه مثل پشتیبانیا و انجمنای فنی-تخصصی. سعی میکردم برای تخصصم یه بخش یا یه ساب دامین یا ساب فولدری مخصوصا در سبک فروشگاه یا چیزی که درآمدی داشته باشه که بتونم باهاش بیشتر رو خود سایت خرج کنم. یه قسمت mag یا مجله ای میزدم با وردپرس و چندتا بچه ها بعد از یادگیری اصول ارسال پست صحیح در وردپرس میتونستن داوطلبانه در این قسمت فعالیت کنن. این مجله که میگم بیشتر روی مالتی مدیا تمرکز میکردم یعنی موضوعات تکنولوژی ، بازی ، فیلم ، موسیقی و از این قبیل موضوعات مثل موضوعات زومجی. در مورد فیلم هم منظورم دانلود نیست ، حتی معرفی ، بررسی و مصاحبه ها و خیلی چیزای دیگه از فیلمای معروف طرفداران زیادی دارن. گروه تلگرام با مدیریت خود ادمین سایت. کامل کردن گروه های کاربری و تعیین مسئولیت برای هر یک از اعضا. دوستان میتونن داوطلبانه بخشی از انجمن رو مدیریت کنن. اضافه کردن مواردی برای ایجاد حالت رقابتی بین اعضا. تشویق اعضای فعال توسط مدیر سایت . بنظرم خیلی رک و پوست کنده بگم که شاید دلیل اصلی دلسرد شدن کاربران بعد از 1 ماه فعالیت همینه که هیچ تشویقی نشدن. اگر انتظار داریم شخصی برای ما زحمت بکشه باید ازش قدردانی بشه. حتی دستگاه چاپ هم بدون خرج چاپ نمیکنه. (گذشت اون زمان که هیچی بری ارتباط مجازی نبود بجز انجمن و یاهو مسنجر) و یکی از مهمترین مسئله ها اینه که درسته گفتی مدیر، اقا بالاسر یا رئیس نیستی ولی درواقع مدیر ، آقابالاسر و ورئیس هستی. واقعا هم همینه. من از شما انتظار دارم بیشتر از هرکاربر دیگه ای توی سایت فعال باشی. درسته توی ابتدای این پست گفتم نبودن مدیر دلیل بر خوابیدن سایت نیست اما بودن مدیر مطمئنا دلیل موفقیت بیشتر سایت میشه صددرصد. شما گاهی یه هفته کلا نیستی اگر خدایی نکرده یه هکی یه اخطاری یا هرچی باشه که سریع به مدیر سایت احتیاج باشه و شما نباشی خودت حساب کن چی میشه. اینا بنظر من مهمترین مسائل فعلی سایت هستن. با دوستان دیگه هم همفکری کنید و مطمئن باشید اسم کومه به تنهایی به اینجا رونق نمیده ، باید کار کرد و زحمت کشید. هم دوستان و هم مدیر ده برابر بقیه. ممنون
  9. Admiral

    دغدغه دوستان کومه ای (لطفا نظر بدید)

    اینجوری فکر کنم باید همیشه با فiلtرshکn وارد سایت بشیم البته اگه یه چارچوبی بشه براش تهیه کرد ، چرا که نه. میتونه جذاب و کاربردی باشه
  10. Admiral

    دغدغه دوستان کومه ای (لطفا نظر بدید)

    @elahe ممنون. به خوبی شما. بنظر من اصلا انجمن هدف اولش پست گذاشتن نیست. ایجاد یه فضای رقابتی و دوستانه باعث میشه پست و اینا هم خود به خود دنبالش بیاد. ببینید مثلا کومه قدیم من یادمه همه تلاش میکردن پست بزارن تا بقیه ببینن و نظر بدن تا اعتبار بگیرن . تا اسمشون بیاد رو صفحه اول. درسته؟ من اینجور فضا رو دوست دارم داشته باشیم.
  11. سلام . خوبید؟ (موقع جواب دادن به این هم جواب بدید ) خب مقدمه ای چیزی لازم نیست. رک مطلب . مشکل چیه؟ انجمن نمیخواید؟ کومه نمیخواید؟ یا نه کومه رو میخواید اما اینجوری نه؟ پس چجوری؟ ببینید از من دیگه گذشته الان دیگه کم کم پیری داره گریبان گیر میشه پس طرز فکر من و راهکار های من هم مطمئنا به درد عهد بوق میخوره که یحتمل جوابگو نیست. یه زمانی بود ما همه تو کومه بودیم و میومدیم و میرفتیم درحالی که ادمینش ممکن بود حتی یه ماه آنلاین نشه. پس مشکل ادمین نیست خدایی. درسته؟ الان عصر شماهاست. جوونها و نو جوونا . چی دوست دارید؟ وقتی به یه سایتی یا فضای مجازی وارد میشید چی اشتیاقتونو برانگیخته میکنه؟ اینا رو یکم فکر کنید. بعد فکر کردن بیاید بگید آقا اگه این کارو بکنیم خیلی به قول خودمون خفن میشه و من آماده ام فلان نقش و فلان کار رو در جهت این حرفی که زدم و این طرحی که دادم انجام بدم یا اصلا شروع کنه به انجام دادن. یه مثال دیگه. فرض کنید الان کومه رو خریدید ، چه برنامه ای براش دارید؟ درسته بالاتر گفتم من طرز فکرم قدیمیه پس بزارید یه مثال قدیمی بزنم براتون. وقتی من برای اولین بار اومدم کومه ، یه جمعی رو دیدم که حسودیم شد به اون جمع. یه جمع دوستانه ، شاد ، خفن ، عالی ... خدایی محشر بود. گفتم منم میخوام. آقا منم بازی بدید آقا من دارم میمیرماا به منم توجه کنید خلاصه یجورایی خودمو تو این جمع جا کردم. بعد این همه مدت هنوزم هیچ جا مثل اون دوستان و اون رفاقتا نمیشه. تا الان هیچ حسی به قشنگی حس اون دوران نداشتم. الان شما قراره اون جمع رو بسازید. جوری باشید که وقتی کسی اومد دید ، از خداش باشه که اجازه بدن بیاد کنار شما. جوری باشید که فردی مثل من حسودی کنه به این جمع و هرجورشده خودشو قاطی جمع کنه. واقعا کومه رو دوست دارید؟ واقعا بیشتر از یه سایته؟ بیشتر از یه انجمن؟ واقعا کومه یه خانوادس؟ پس ثابت کنید. مدیر انجمن هم من باهاش خیلی همصحبت شدم. آدم خیلی دوست داشتنی و نازکی هست. باهاش حرف بزنید نه به عنوان مدیر. به عنوان دوست. خودشم خدایی گفته هرچی میخواین در اختیارتون میزارم. دیگه هرچی من میتونستم گفتم. بقیش با شما .
  12. Admiral

    Games Gallery

    Bioshock Profile Photo
  13. Admiral

    CGN ♦ Coome Games News

    مایکل پکتر: The Elder Scrolls VI در سال 2019 منتشر خواهد شد مایکل پکتر تحلیلگر صنعت گیم معتقد است که شکست Fallout 76 منجر به تغییر برنامه های بتزدا خواهد شد و این شرکت به منظور جبران این شکست و خسارات وارده، بازی TES VI را در پائیز سال 2019 منتشر می کند. 97.1.18
  14. Admiral

    CGN ♦ Coome Games News

    عنوان HITMAN HD Enhanced Collection برای عرضه در دو هفته اینده معرفی شد | این مجموعه از هیتمن شامل دو نسخه Blood Money و Absolution با پیشرفت های فنی ذیل میشود: پشتیبانی از رزولیشن 4K فریم ریت 60 پیشرفت نورپردازی تغییرات برای کنترل بهتر 97.10.16
  15. Admiral

    Games Gallery

    Fight Like A Pirate Or Die Like A Coward Assassin's Creed IV : Black Flag
×